would you like some truth?

اینجا نشسته ام ....توی آفیس ...و دارم میخندم...تنهایی....
تا به حال خودتان را دیده اید؟از چشمه بقیه؟راستش را بگو
ا ا ا ا ا آاخ ......نفس هایم را ...نگه می دارم.....و خودم را میبینم...bold شد در سطرهای ایمیل ...در لابلای این خط ها....پست هایی از وبلاگ....ا ا ا ا ا خ...سرب است انگار توی گلوی من..اینجا...همینجا ....ا ا ا ا خ.بگذار دیگر ننویسم تو ....ها ها ها...تمام شود این دوره....این چپتر .
ا ا ا خ.......من به شوق کسی همه چیز را رها کردم.....کیلومتر ها آن طرفتر.....دروغ بود ...هرچه که من فکر میکردم  .....ا ا ا ا خ......میسوزد چیزی توی سینه ی من...
اینجا نشسته ام توی آفیس .....و دارم گریه میکنم ....تنهایی...

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر حسین ضیائیان مفید شنبه 7 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:04 ق.ظ http://ziaian.blogfa.com

سلام
وب و نوشته های زیبا و جالب و محکمی دارین ...
تبریک میگم و ارزوی موفقیت دارم
من شاعرم و ترانه میگم ..خوشحال میشم نگاهی به نوشته های من بندازین
منتظرم
مامان بابای من کیه
چرا هر شب یه مرد اینجاس
چرا وقتی میان خونه
همه موهای تو پیداس؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد