la chute

یادم نبود .....دیروز سیزدهم آذر بود.....خاطرم نبود...........من هم رفته ام.

....از یادم رفته بود....خوب که فکر می کنم....یک قرن پیش...شاید کسی در این روز به من گفته باشد....don' make me cranky....ممم...به گمانم همین باشد....jus don say anything...را یادم آمد.....دیدی؟...پاک فراموش کرده بودم.....به گمانم چیزی نگفته باشم...خاطرم نیست.....فقط یک سیزده آذر میبینم اینجا...روی کلندر نوت بوک...که هی چشمک می زند....مممم....آها...خاموشش کردم این ممو نوت را......داشتم می نوشتم....آها...cranky و این حرف ها....هاهاهاه......یک بوسه می زنم به سر این انگشت سبابه.....هلش می دهم در هوا......

نظرات 1 + ارسال نظر
علی کرمی پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:28 ق.ظ http://dardedoran.blogsky.com

وبلاگ خوبی داری در صورت تمایل به تبادل لینک منو مطلع کن مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد