یک تن - چند من

یک روزی...چشم های این من را می بندم...دست هایم را روی پلک هایش فشار می دهم...محکم...تا خیالت راحت باشد.بعد...تو...فرار کن.این من فکر کرده امپراتوریس است انگار...توی ذهن تو.

امروز ساعت ها از دست این من...جویدم گو شه این لب ها را...آخ.

اشتباه می کند این من.و پی ـ توجیه اشتباه می رود....آن وقت...توجیه را می فهمد که توجیه بوده است و بس....» چلنج می شود...اخم می کند...داد می زند .

هی.از این من بدم آمده دیگر.کجا را امضا کنم که دیگر با هم توی یک تن نباشیم؟ از این سر ریز زن-بوده گی هایش دیگر سرم دارد گیج می رود....خمیازه می کشم.

نظرات 3 + ارسال نظر
سرور دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:22 ب.ظ http://ssoorroor.blogsky.com

مواظب من باش!! گناه داره این همه ازش گلایه می کنی!

اگه بدونیییییییییییی.....:)

کم آویز دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:11 ب.ظ http://kamaviz.blogsky.com

از اون نوشته های گنگیه که هیچی ازش نفهمیدم!
پس چرا سمت ما پیدات نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سمت شما یعنی کدوم ورا؟....هیچم گنگ نیس...وقتشه دیگه بیشتر دقت کنیااااا:)

وحید دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:47 ق.ظ http://www.cdonline.info/webmasters

سلام دوست عزیز خرسندم به اطلاع برسانم سیستم کلیکی شرکت ما از2 روز پیش راه اندازی شد

در همین ابتدای کار 3 وب سایت بزرگ ایرانی و25 وب سایت دیگر همکاری خود را با ما اغاز کردند که این افتخار و اعتبار ماست

برای نمونه سایت های زیر را ببینید :


1.www.cmesle.com

مرجع دانلود فیلم و بازی

2.www.pclord.ir

مرجع دانلود اهنگ عاشقانه

3.www.dir-link.com
بزرگترین وب دایرکتوری وب سایت ها

شما نیز با پیوستن به جمع ما کسب درامد کنید

در صورت داشتن هر گونه سوال با ای دی زیر تماس بگیرید

info_cdonline

ادرس سیستم کلیکی ما

www.cdonline.info/webmasters

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد