روزهای تند

۱.روزهای بارانی را دوست دارم...درست مثل دیدارهای ناگهانی...که تازه می کنند حال و هوای آدم را.باران که باشد...دیداری هم که نباشد- ناگهان هم که در کار نباشد...باز هم خوب است!غنیمت است.حتی اگر فردایی باشد که باز هم کنکور...

۲.از صبح این آهنگ  "شی بنگز"  در گوشم تکرار می شود و من سیر نمی شوم از این همه حس جیغ که دارد این آهنگ.

3.مهمانیست امشب.و من گیر کرده ام بین همه ی لباس ها که عجیب همه شان طوسی شده اند...انگار.

4.سر تا سر خیابان ها پر شده از عروسک های نه چندان خوشگل قرمز.هی !حس راک می دهد به من این روزها.هاه.دوست داشته نمی شوم این روزها....می گذارم این تهران را به حال خودش...باشد.فردا می روم...کیش...دریا...آفتاب...

5.هی...دیگر نمی خواهمش....ممنون عالیجناب خدای عزیز.


نظرات 3 + ارسال نظر
کم آویز چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:35 ب.ظ http://kamaviz.blogsky.com

به به کیش این موقع خیلی خوش می گذره! به خوشی و جای ما رو هم خالی کن!
راستی وبلاگم شکلاتیه ، مشکی نیست و بلد نیستم چه جوری شادترش کنم اگه بلدی یادم بده پلیز!!!
بارون رو دوست دارم چون خاطرات خوب رو به یادم میاره.....

آره.هوا خیلییی خوب بود.

دخترک پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:45 ب.ظ

هنوز برنگشتی از کیش

:)چرا.یک هفته بیشتر نبود این کیش.

کم آویز شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:17 ق.ظ http://kamaviz.blogsky.com

اومدیم بگیم همیشه به یادتونیم

اراااااادت داریم.:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد