مودی استایل

مودی شده ام این روز ها.آدم گاه و بی گاهم من ...خواب های بی ربط-با ربط می بینم شب ها...تکست مسج +18 می فرستم برای میس مارکدار....فحش می دهد...جیغ می کشد که شات آپ پرروووو....کیف می کنم از خنده.

همه ی کو ورکر ها...اینجا...بر ضد من جمع شده اند.من شب ها خواب ریپل ای سی می بینم...خواب می بینم...خواب می بینم.

هی! مودی شده ام من.گفته ام  یک بار.فرار می کنم از آقای مدل.بعدش....لب ها را جمع می کنم و اخم ها را جمع تر...که اصلا این آقای مدل یخ است.

هی! فکر می کنم چند تا جن و پری جا خوش کرده اند ...اینجا توی تن من..لابد!جنی شده ام آخر:) به اخلاقم اعتباری نیست.حرف هایم نمی آیند توی کلمات.

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر عباس شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:25 ب.ظ http://namahramane.blogsky.com

حیف از قلم :)

و حیف از شما :(

حالا خوبه که شما حیف نشدی اقلا...

دخترک پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:58 ق.ظ

آقای مدل جدید است نمیشناختیمش !

ااااااااااااااااا؟!!!چند پست قبل نوشتم که...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد