جاست فرندز

سال نو است اصلا!

برای بار صدم به خودم می گویم اشتباه کرده ام اصلا که راه دادم تو را به حتی یک خلوت فیس بوکی خودم.می گیری از من حس رها بودن را.انگار زل زدی به من...و پوزخند میزنی به این تنهایی ماسک خورده ی من.لابلای همه ی عکس های دسته جمعیم....شمال رفتن ها..مهمانی رفتن ها....لابلای همه ی اینها...میبینی انگار دروغ های شناور من را در تنهایی ـ پنهانم.اصلا گیریم که همین باشد...چرا وصل می شوی به پرایوسی من دوباره....با تظاهر به اینکه همه چیز خوب است و من و تو مثل صد ها فرند در پیج تو با هم فرندیم -که نیستیم به خدا...نیستیم-


نظرات 2 + ارسال نظر
وحید سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:50 ق.ظ http://www.waheed.blogsky.com

سلام !
از وبلاگت خوشم اومد........تبادل لینک میخای؟؟؟؟؟‌ بهم بگو بای بای

فرنوش سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:00 ب.ظ http://www.ehsasat.com

سلام .فرنوش هستم از وبسایت احساسات دات کام ! اگه عزیزی رو دارین که می خواین صداتونو به گوشش برسونید بیاید سایت ما . در ضمن می تونید به گمشده هاتون از سایت ما پیام بدین . برای وبلاگتون هم ابزار های جدید و بی همتا آماده کردیم . قربان شما - فرنوش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد