فایل های شخصی من

۱.داشتم فکر می کردم که چقدر بد است که من این همه ابتدایی آدم ـ لحظه هستم خب. یک بار از کسی خوشم نیاید دیگر من بمیرم و او بمیرد ندارد.خوشم نیامده دیگر....و تمام است.یک فایل بسته می شود آنجا توی ذهن من....و بعد ها من فقط دنبال بدی هایش می گردم-و چه خوب هم پیدا می کنم-.از طرف دیگر هم دارد این قضیه.یعنی از کسی یک بار خوشم می آید.و دیگر تمام است.ول می دهم همه ی حجم خوبی هایم را که همین طور قل و غلت بخورند سمتش.حالا هرچقدر آن آدم مایوس کننده باشد در اثبات اینکه اصلا ارزشش را دارد یا نه...در من تاثیری ندارد.همیشه حک شده در فایل های کله ی من ...

این موضوع بد است.و من می دانم که ابتدایی است روش من در فایل بندی افراد.دوست دارم این جور نباشد....

۲.من روز ۱۸ فروردین را دوست داشته ام همیشه.نمی دانم چرا.....


نظرات 1 + ارسال نظر
فرنگیس یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:25 ق.ظ http://www.mahfarang.blogfa.com

با این پستت نمی دونم چرا یاده قرص جوشان افتادم

واقعا چرا؟؟؟؟:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد